höhö

hejsan!! . jag känner mig så duktig idag :D . har jobbat . tränar o träffat diana och sara dabaa. han träffa min älskade reian oxå . tänk att hon kan göra mig så glad på så kort tid!!
Idag köpte said en ny espresso maskin till salongen   :D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D woho haha snacka om att vi skumma o drack en hel del kaffe . undra hur ja sover inatt . åt jätte god lunch oxå allesammans . 
Efter träningen tog ja mig ett lyxigt bad med ljus och dush tvål från clarins så bra e de! o sen avslutade jag emd en body scrub. 
Det börjar dra ihopsig för lördagen o vi snackar för fullt om de på salongen JAG LÄNGTAR!!!. hhaha ..
Imorn åker jag o tina och shoppar vid 10 vi ska äta frukost i bilen och luncha sushi på stan ! mums haha . känner mig så glad nu o ja hoppas att jag hittar något fint imorn :D
Fick lite av min beställning från hm idag :D haha askul men ja belv så besviken för min jacka kom inte o de va den ja hade längtat efter , men ja fick mina nya bikinisar och en baddräkt . får väl använda något utav det på avalon på lördag vi ska plaska lite i polen på taket :D hahaha 
ska lägga mig tidigt för en gg skull nu GODNATT /lyckliga frisörskan :D

Kommentarer
Postat av: D

Så fin du är tjejen! :)

2009-09-15 @ 00:50:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0