hhhhhhhhhh bästaaaaaa dagen kvällen och natten :D

hejsan . igår hade jag min livs bästa dag och natt i sverige ever!. vi hade såjävla kul . oooooh :D:D
badade på hotel avalon och satt på taket o hade trevliga diskussioner. vi var på chip n dale och sedan åkte vi och åt middag.. mkt gott:D haha 
efter det blev det en sväng på push med chipndalenarna :D hoho sooo great !!.. efter det så gick vi tillbaka till hotellet och vi såg på kung fu panda eler såg o såg. vi snackade mest o sen somnade vi haha. 
 ja kan ju inte få in bilder på datorn o ja fattar inte vrf. men jag lovar jag har som vanligt bombat med bilder. O NI KOMMER FÅ SE DE. ahah ska nog lägga ner allt på datorn o sådär på jobbet imorn .YEY .TACK TINA - tack alla tjejer ni är BÄST . jävlans kul :D . 
HAIR HAIR HAIR :D

Kommentarer
Postat av: VEM FAN TROR DU

assså kan du lägga in bilderna på din rumpa eller..

jag väntar jaaaalaaaah

2009-09-23 @ 23:33:41
Postat av: Julie

Hala din fis! När ska du uppdatera?! Har du glömt bort din blogg? haha :P



PUSS!

2009-10-26 @ 00:36:56
URL: http://jadorejulie.blogg.se/
Postat av: kristianpalmen

kam kristianpalmen

2010-01-16 @ 14:42:26
Postat av: nivin och diala

skit snygg bild hala kan du lega en bild på din stil och titttttttt rum? snälla

2010-02-16 @ 18:46:30
URL: http://rochh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0