hahh skööööön

jag och reian driver förfullt hahahhejsaaaan :D . pratade precis med reian i telefon . Det gick bra första dagen i skolan hon lät glad. det gör mig glad. Älskar dig !
melissa gick precis . hon har lång väg o ¨åka stackarn ,Mamma blev såååååå glad o se henne haha . Pussade på henne o gullade så som hon inte ens gör med mig haha ..
Vi promenerade till angered köpte massa grejer , hittade billiga påsklakan . matchade mitt rum de köpte ja o sen godis o så ingridienser till paj , SOM VI ALDRIG gjorde haha :P . har haft skiit mysigt iallafall . ätit som fan o sådär . rökt vattenpipa o de gör jag ioförsig nu med , ahah mys. 
 godnaaaattt

Kommentarer
Postat av: claudia

vaaaaa faan har ni på er? ja hoppas ni skojar för de va faan inte fint

2009-09-05 @ 00:35:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0