ay today

hejsan hejsan :D
Förut idag efter att jag varit hos Tina med barnen , så träffade jag Nada, vi gick o hämtade ut mitt paket från Nelly, och testade grejerna . haha de var la sådär. Vet inte hur det blir med de...... vi sov en stund hos mig . somnade till Mariah carey - My all. ooh så fantastisk låt!!!
Sedan gick nada hem . o så gick ja till henne på kvällen vi käkade o sådär . Hoda ja och Nada körde Hanna till storås. O så köpte vi godis på vägen hem. ätit massor. o sen hade Hoda tagit med sig chips från affären , Mums haah. Jag ska alldeles stax lägga mig . kanske åker in till stan imorn . Osen ska jag träffa min kära kära Reian . haha tror ja :D
Och imorn får ni förhoppningsvis se all shopping :D höhö. godnattttttt allesammans

Kommentarer
Postat av: Tina alic

Halaa, kuul att se din BLOGG! Fiina bilder på ungarna! kanske kan få dem till min face-book! Barnen vill att du passar dom igen!!Hahaha..

Kan du arbeita på salongen på tis? Tjejerna e på Id kurs...Vi hörs imorron vikketsom...

love Tiiiinaaa

2009-09-06 @ 20:34:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0