YAAAAAIIIIIIIII

sitter här o lyssnar på no stresss. och tänker på franciiscaaa 
:D hahahahhahahahahahahaha damppppp jagblängtar IMORN ÅKER VI JÄVLA PARIS .. VI KOMMER. hahah de kommer inte vara sig likt efter besöket från tjejerna på HAIIIIR .!!!!!!!!!
TACK SAID TACK SAID TACK SAID TACKKKKKKKKKK SAIIIID TACK SAID TACK SAID TACK TACK TACK TACK :D:D
"i dont wanna work to day. maybe i just wanna stay."................"noooo stressssssss"......."i dont wanna feel this stresss " känner mig såjävla lycklig jag flyger !!!! ""NOO STRESSSSSS"
"THINK IM JUST CRAZYYYYYYYYYYYYY"






det enda jag kommer sakna ::D i sverige 

Kommentarer
Postat av: claudia

trevlig resa hala! när du kommer hem ska jag och du åka til lisseberg vi ska köpa 2 dagars pass vi kommer ha sååååå skoj.. som sist haha kom du ihåg ta neeer kameran. vi e såå sköna

2009-05-09 @ 16:15:22
Postat av: pappa B

Jasså du ungen. Du börjar ligga vågrätt nu för tiden. Kan du aldrig ta några riktigt snygga bilder när ni partar? Du är ju en liten vassing, visa det nån gång, fegis! s

kram

farnbror B

2009-05-17 @ 19:26:06
URL: http://www.ojohan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0