LOVE MY LOVLEY WIFEY

hahah fan va kul det var igår . jag o reian drev som fan men det uppfattades lite fel så vi ångrade oss. :( . hah ja o reian gick upp och bokstavligttalat gömde oss haah . men fan ingen kom:( .  vi tävlade oxå om vem som gjorde godast pizza det var skitkul vi la på ALLLT som om det skulle bli smarrigare då. efter det åkte vi hem till mig åt kaka ochhämtade med oss en bit som förlåtkaka . hihi. jag sov altså hos reian. åkte till jobbet från henne . och nu kom ja precis hem . jag käkade lite snabbt oxå får se vad jag hittar på :D
(TAGEN I DISNAS TRÄDGÅRD HAHA)
jag älskar dig mer än allt. . riktig finga är du (L) 
jag o reii ska handla tills på onsdag . got to goo (K)

Kommentarer
Postat av: Rei

HAAAAAAHAHAHAAHAHAHAHAHHAHAAHHAHA OmGG dianass gård å du är bästa as7aaab hahaha :D sexbomb love u, tack för n undrbar dag :D

2009-05-26 @ 01:07:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0