grät en skvätt

. kom precis hem . har gråtit en skvätt . reian äär alldeles för sööt :(fick min födelsedags present av henne idag. hon är såjävla älskvärd. :(  (L)
grät när jag såg hennes kort hon hade skrivit så mkt haha helt söt. fatme mayzonii. men det var inget romantiskt men bara gulligt. men det var lyckortårar altså :D hihih. 
reian jag skulle kunna ge dig hela mitt liv. du är den jag älskar mest jag svääär :D . jag är så lycklig när jagär med henne . det var som du sa igår reian . även när vi inte gör något speciellt så har vi så kul ihop :D 


Kommentarer
Postat av: Anonym

HAHAHAHA duu ärr fööör söööt babyy girrl hah, i know att du grät för min stil är förfärlig AHAHAHAHAH:D:D love uu soo fucking muuccccccccccchhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh, du kan inte föreställa diigg :D pusss pååå tutten

2009-05-26 @ 01:04:23
Postat av: Anonym

Postad av Reian

2009-05-26 @ 01:04:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0