fredaag

häääääyy. fan va kul det var på jobbet idag :D FF . 
kim o jag gick me tina den andra utgången fan kim skämde ut mig "den flintskalliga??" skriker hon hahah fan va skööön. vi slingade jelena oxå franci stannade o skulle fixa pastell på henne :D vi får se resultatet imorn . jag har fetat mig så mkt . o jag ska skärpa mig! jag måste även komma igång med träningen .
jag är ensam hemma det är så lungt o skönt . men nu saknar jag lite liv. jag har två alternativ. antingen o vara lite mysig o seg o inte göra ett smack . eller bli sådär flippat trött o skrattig hihi . welll jag får se jag är sugen på ett avsnitt av andra avenyn :)
 älskade älsklingar minus 2 
ajuste nu kom ja på att det var fredag när jag skulle fylla i rubriken . det får nog bli nått flipp istället :D cioooooo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0