hellou

hejsan . tänkte berätta om gårdagen eftersom jag inte hann igår:P 
Jag vaknade upp ganska bekväm tid. tog en dush och sen kom noor hit . vi softade en liten stund sedan åkte vi in till sta det blev en hel del faktiskt :) 
Tre par skor, en väska, solglasögon. en body, enklänning och ett linne .  ni får se bilder på de en annan dag :D . 
länge sen jag var med noor. det var jätte mysigt . haha vi är skönaihop haha . vi åt glass is olen o snacka som fan :D .
efter et åkte jag till Reian . haha hanna åkte o handlade . o jag o reian satt i vårädret påtaket haha as mysigt :D .
när hanna kom hem ställde vi oss i köket o lagade tacoos fyfan va gott, men va hemskt det var . JAG VAR SÅ MÄTT . hanna hade bjudit över lite folk , Zena samah , dania, heba o vi 3 då :D
TACK HANNONI. 
sen åkte jag o reian till mig vi myste som vanligt med chips kaffe vattenpipa och varandras sällskap . KAAN INTE BLI BÄTTRE ÄN HENNES SÄLSKAP haha :D
fattar inte vrf det inte går o ladda upp fler bilder . knas . jag gör det senare eller imorn ist :D GODNATTT


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0