buguuuii

hejsan :D . idag har jagvarit hos min bror på middag , en snabb sådan haha. jag träffade ämligen dido efter dte o sen skuille ja e o titta på den rätte för rosing (sista programmet) . men det missade jag ju såklart . jag hann iallafall precis till DH . efter det fick jag ialalfall se sista avsnittet , jag kikade på webteven , missa ni med den o vill se den så gå in på www.kanal5.se o klicka er fram :D 
ja det är ju synd att de gjort slut nu o sådär . det var ju ganska väntat . men det hade vart kul o bli chockad haha :D . men men som uza sa så var det inte 4 real . linda hade tydligen pratat med Fadde o sa att programmet inte var påriktigt :P 

ja ni ska få se på bilderna som jag inte lyckades ladda upp igår . får se om det går bättre idag :)
 det gick bara men den bild har testat i en kvart nu . det är alldeles för exklusia bilder hahah ne ja skoja bara . nu ska jag gå o lägga mig . har tandläkare INNAN jobet imorn fy vad hemskt hahah . jag ska laga 2 håååål :(

Kommentarer
Postat av: pappa B

Vilka hål??? Kommer snart att lägga in en bild jag tog på dig nere på salongen, en riktig värsting.

"Mannen det svänger om"

2009-04-01 @ 12:00:38
URL: http://www.ojohan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0