RESAN

heeeeejj hejjj . JAG LEVER :D .
haha igår kvväll kom vi hem från jönköping. vi var på mässan på elmina och sedan var det stoooor fest :D . deeet var skoj. men sthlm var betydligt roligare . oandra sidan var detta mer givande :D . var alldeles för trött för atttt bloggga igår och det är jag fortfarande men jag tänkte att jag slängen in ett inlägg åt er :)
gulligt :P
 
VÄRLDENS 2 BÄSTA FRISÖRER :) .. haha ne ja skoja . det är jag och Masaki. en av vörldens bästa frisöööör- såå sööt o ödmjuk love :)

jag och min älskade pelle som jag mobbade helatiden :D . (sveiges bästa färgexpert.) efter mig  ni vet :P
bobby var såklart på årets mässa .
oohhh jag fattar inte att jag sket i osminka mig , tänkte ja skulle fotas med bobby igen på festen fixad o fin . men jag såg honom bara när jag var upptagen :P . jaaja ja slänger in ett nytt inlägg senare från kvällen plus dag 2 :)



Kommentarer
Postat av: claudia

diiin hjävel träffa du bobby du vet hur sexi ja tycker han e hatar dig..

2009-03-10 @ 01:01:39
Postat av: claudia

hatar dig hala du fotas me min älskling bobby

2009-03-10 @ 01:02:31
Postat av: www.NathiieQueen.blogg.se

hahaha snyygga biilder halaa:D:D du e Schnyygg:D

2009-03-20 @ 19:49:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0