Salong hair&face

jahaapp ett litet blogginlägg om jobbet . hade sååååååå mkt o göra och jag haaaaar såååååå ont i fötterna jag gick hem helt vingligt. gruset på marekn känndes som spikar. har inte suttit ner idag . men det är väl bra :D betyder att det går bra och att vi är GRYMMA . älskar er mina arbetskamrater . saknar franshiii :) . jaja nu känner jag verkligen hur jag behöver "vila" i jönköping hahah :D . det kommer bli kul . alltisd skönt o ha saker o se fram emot . JAAPPp. snart börjar den rätte för rosing o det ska ja se haha . drack prrecis en shake. jag är såå sugen på mammas mat. GRYMT GOD maträtt . men jag ska håålla mig :) . 
jag , älsklingen som jag saknar och söta jelly :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0