plasma tv på vägen . nojiga somfan

hej idag har jag jobbat . härligt drag faktiskt . :) .sedan kom dido för bi vvi gick till liba sen gick vi o köpte glass :D . jag invigde ben and jerrys nya . mums. efter det gick vi till henne, var där en stund efter det gick vi till mig bytte jacka och gick vidare o träffade lidija vi var ute en stund i regnet. sen gick vi tilllbaka till dido . jag o lidija färgaade hennes hår, julia kom sen oxå o sen gicxk vi ut igen o lidijas bibbi kom ut , så vi åkte till maxi o handlade lite smått ogått. tack lidi . efter det var vi vid nytorp först gick dido sen julia o jag lidija och bibbi åkte till gunnilse o skulle gå slingan , uft i mitten var det kolsvart vi gick in en bit sen blev lidija nojig vi gick tillbaka haha . o jag typ tittade bak mitt i en historia o skrek o sprang allt ja kunde haha , måste make some drama haha :D . 
påvägen går vi så så hör vi larm o så ser vi massa killar springa runt ett hus o sådär . sen vid vägen låg det nått vi ba låg det här innan? nej . så vi gick o kolla va de va det var en fet plasma tv . ahhah vi blwev så nojiga sprang till bilen (vi trodde först det avr den som tjöt) , så vi typ åkte därifrån snabbt . så vi inte får skit . sen tänkte vi ringa polisen men lidijas bibbi sa att de bara blir massa prroblem o frågor har inte tid med sånnt . men jag hatar ATT VISSA ÄR SÅNNA IDIOTER
jaja det var dagens spänning/äventyr haha nu är ja hemam , ganska slut pratade precis med mamma PUSS PÅ DIG :) . + denna fjanten
(L)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0