LÖRDAG

meeeen hej :D diag har jag jobabt . sen var vi o firade nadas födelsedag . först skule vi på en resturang sn såg vi priserna o SPRANG ut hahha skämmmiiiigaaaaaaaaaa. 
det blev kebabhouse istället(exkulsivt va) efter det skulle vi påå cafee men vi var på proppmätta för jag o reian åt en hamburgaremed pommes och en kebabtallrik med pommes. sen åt jag typ från alas talrik susans oxå hahah o typ lite från hoda oxå ALTSÅ jag pushade till max. 
så det blev burgerking AHAHAHA omg vilken sexiigkväll , as lyxigt. 8-) NOOOOT.
jaja imorn åker jag och min prinsessa till jönköping. reian gick härifrån precis vi läste ur min bok jag fått av tjejerna i lkpg. ska ta med den dit HHAH. vi åker ganska tidigt imorn så ja  måste lägga mig väldigt snart NATTIINATTTT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0