J beverlyhills

woow bra o göra på jobbet :D vi fck påfyllning av J beverlyhills :) . skiit bra älskar de produkterna!!!!.
och på lördag åker vi på en stor kändis/frisörfest i jönköping , vi kommer ha så kuuul :D . älskar mina arbetskamrater så mkt :D , vi har såjävla kuul . gud jag saknar fanchiii oxå . hon komemr hinna med oss oxå WOOW . :D längtaaar . på förmiddagen o nästa morgon på söndagen kommer det vara massa workshops och världens bästa fisör kommer vara på plats , DETTA KOMMER BLI HUR BRA SOM HELST ! ..
nu ska jag vvila haha skööööönt.
idag blev det lite shopping oxå kanske fotar det jag köpt om jag orkar så får ni se :D . godiie. 
heeeeeeejjj


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0