as jobbigt o läsa this much :P

hejsan:D , jag kom precis hem från hanna o reian. 
Idag efter jobbet när jag sattt på spårvagnen i min egna lilla värd ganska trött osådär , så baankar någon på rutan jag blev så rädd haah, tittade ut o där stog hanna . så jag hoppade av . hon skulle mötaa Hoda och Nada, så vi gick o handlade lite på ica. vilken gottegris hanna var,haha skit söt , som ett barn på julafotn . hon typ lyste upp där i affären och skulle typ ha allt :p .
efter åkte vi till de, jag o reian ghjälpte mirjam som ja så fint kallade henne idag hahah :p o de andra satt i rummet o myste . sen gick vi upp osen försvann reian ner o hämtade mat så vi var på hennes rum o åt . o så sprang vi mellan rummen sådär . jaja det var trevligt o träffa alla :) 
imorn ska jag jobba o på lördag sen är ja ledig GOSH VA SKÖNT hahah :D . 
lover girl and me :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0