jag är kääääääääär

hej.... min dator är färdigladdad ocn installerad. ali, min systersman hjälpte mig TACK . nu ska ni fp höra hela historien bara jag kan vara så gulligtdum.
några timmar innan jag skulle åka hit kom jag på att de hade trådlöst inernet på bussen .. oså frågade jag min llillebror om jag fick låna hans dator o så sa han nej . så jag köpte mig en eger macbook air. tunn och fin till resan tänkte jag . hahha sen går min pappa förbi jag visar honom datorn och då sääger han ,, den där måste du ju ladda i 24 timmar, jag trodde det var en myt så jag frågade min storebror om de var så då sa han du ska åtminstånde låta den ladda i 13 timmar. hahah och min buss skulle gå om 3 timmar.så det köpet var i onödan . men jag tog med den hit och nu är allt som den ska . den är så tunn o väger ingenting . jätte skön  JAG ÄR KÄÄÄÄÄR!!.
jag kom hem för en liten stund sen . jag var med tjejerna . hos yasmina . trevligt o ses efter en lång period. för oss e de det iallfall (mina barndomsvänner) . vi var ju med varann varje dag förut. hahah . saknar de jämt . 
men jag har det bra här osådär . vi ska alldelesstrax gå o lägga oss. 
gooodnattt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0