hems dag men samtidigt så underbar

heeej , idag har det varit en lång dag ... jobbade idag och efter det åkte vi till francisca, monica och laloo. Camillas familj . det var sååååå skönt o vara där. de är så välkomnande och helt underbara  . det var en konstig känsla . vi prata om allt. skratta och grät. åt jordgubbar i solen och bara var där för varandraa . GUD VAD JAG ÄLSKAR EJ ER TJEJER. (Tina, francii, jelena och kim) 
tände även ett ljus för camilla. ooo :(
efter det körde tina mig till mina kusiner. tusen tack tinis.. vi rökte pipa och åt som grisar. sedan åkte jag o reian o satte oss o pratade. länge sen vi sågs. eftersom jag var borta. 
imorgon åker tina och said till montenegro ... det kommer bli tomt utan er. ni kommer varas saknade!!!. njuuuut nuu
jag ska försöka varva ner läsa lite o sova. nattii

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0