hee

jag har haft en helt underbar dag . jag var på stan med min chef skitkul i all stress yrade vi runt o letade efter parkering . vi var på grand o träffade B-boo haha . sedan åkte vi till CULTO. jätte fin butik på linnegatan här i göteborg. liten och mysig, de säljer skor, väskor , plånböcker och solglasögon i från hugoboss roberto cavalli och andra väldigt fina märken ., men det bästa är ju den underbara personalen där , trevliga med mkt service och väldigt god smak , hjälpsamma proffsiga!. 
fick med mig ett par solglasögon från roberto cavalli  MKT MKT FINA. och ett par skor från miss sixty , men de var lite för små och ska nog tillbaka . men det finns gott om fina saker där så det blir nog något annat :D.
reian kom förbi salongen idag . o vi åkte hem till mig gjorde mat o sådär ahha . mysigt. sen gick vu ut en liten stund och jag vaxade mig när ja kom hem . braaaa en sak klar :D 
inatt kommer lotta mohammed och eric hihi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0