bloggggggggging

hej , min iphone har krånglat . igår råkade jag ta sönder den . men en kompis ¨kte o lämnade in den får tillbakaden om några veckor. hoppas det inte blir allt för dyrt.
jag gick in på h&m.com . inte menat att handla nått menfick ett mail så ja gick in. det blev lite grejer 3 toppar sen helt likadana ut haha men ja tog de 'ndå och 2 andraa linnen är precis likadana fast i olika färger. ja nu får vi se när de kommer. 
måste bara säga att det var riktigt kul på jobbet igår . och nästan bara för att Mia var där . ni vet min favorit kund som alltid gör mig super glad :D . hon blev lika fin som alltid. men jag hade inte emd mig kameran så de blev inga nya foton på henne , men nästa gg :D
idag har jag varit hemma hos diana gick dit efter jobbet var där ganska länge . haha kul iallfall. imorn ska det bli ännu roligare :D hohoså gla gör du mig :D

Kommentarer
Postat av: Mia

Halaa... Du är ju för gullig du =)

Ska försöka få en tid för mina "småttingar" hos dig snart,

de börjar se lite "vildvuxna" ut i håret båda två. :D

Kram o ha det så gott /Mia

2009-06-08 @ 02:41:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0