blää me regn haha

...... vi åkte iväg till ikanohuset . haha vi shoppade mkt mkt .. undrar hur jag ska få hem det haha . syrran ba ,det är bara o låna en större väska av mig . och jag lånade ju en av henne sist o  hade med mig dne och en till hit . hahah det är bsara o byta ut de :D
hoppas jag får naglarna fixade ikväll. grillningen vet vi inte nhur det blir med, det var ju väldigt soligt  när vi bestämde oss för att göra det . men nu har dety ösregnat får se hur det slutar hahah . om det lugnar sig så gör vi nog det ändå , annars åker vi in o käkar på stan :D .
jag glömde min telefon hemma hos syrran o9ch har varit utan den hela dagen . o dte känns så hemskt ja har panik ., o alla på msn frågar "varför är din mobil avstängd" haha . vi ska snart åka iväg så jag får hålla mig . HEJ SVEJS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0