2 galna brudar i en limmo .fan va jag måååår

heeeej.... fyfaaaaaaaaaaaaaaann vilken underbar daaaaag jag har haft idag .
 helt perfekt hahah omg känner mig så lycklig . glömma allt för en liten stund. jag vaknade runt 12 helt sköönt.  vid 2 körde min systersman mig till min syster . vi åkte in till stan o satte oss i solen fikade lite.
 efter det åkte vi hem o fixade oss lite . sedan satte vi oss på stan igen och åt 3 rätters middag , och  när vi ätit klart så blev vi upphämtade av en limosine. jag o syrran i en vääääääldiiigt fin bil med mkt hög musik . flippade som fan . det vaaaaar härligt . ahhah så jävla kul . åka runt bara sådär för ingen stans .
 sedan åkte jag hem till patti o så var vi där en stund , snacka lite o hade det allmänt trevligt . sen gick vi till yasmina och satte oss där en stund . åt lite vattenmelon haha patii var så imponerad på att det inte var några kärnor i den . nu är ja hemmmmma . ska strax gå o lägga mig . syrran har redan gjort de.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0