häääj

hejsan . ha aft lite mkt o göra . dåligt med uppdateringen . SORRY.. hah . men idag har jag jobbat o efter det färgade jag o slingade mammas år o klippte av ganska mkt . haha . as fint blev det sen åkte vi o käkade o sen fixade jag mina naglar. blev precis klar. fan va skönt. ojjjj. stress haha 
diana o mohammed var på salongen idag . klippte båda två skiit bra blev de. sen kom rei o sara o vi lunchade på liba. 
MIA VAR OOXÅ PÅ SALONGEN IDAG . haha lika trevlig som vanligt . best e hon :D
börjar sakna tina o said nu kom hem  . o francii oxå  pratade med henne idag , kändes så bra !! love u .
ne nu ska jag varva ner ta bort sinket o smörja in hela mig :D godnattt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0