:( soryyyyy

nu får ja ta o skämmas. jag har varit riktigt slarvig måste jag säga. har inte bloggat på flera dagar. har verkligen inte hunnit . 
men de har varit väldigt bra dagar :)
kom precis hem från reian . var på jobbet innan . mkt o göra ddär. hade skitkul med baby. jag blir så lycklig av henne *slick på kinden* haha
vi var o åt kebab o sen fikade vi hos henne o mös.
och igår var på på en heldagskurs för i.d bare minerals . SUPER efter det varja o shoppade det blev 3 toppar och en kuverväska. by the way ja o reian beställde jätte mkt kläder idag och några par skor haha :D 
syrran har varit här oxå . men hon stack igår natt . flippad som hon är 
har haft det jätte mysigt med henne iallafall loveher fast j hatar henne just nu :D syskonkärlek vetni . vi ahr rökt vattenpipa 24 timmar haha smitmyisg skrattar så mkt med hnne världens skönaste brud . sover typ aldrig heller :p 
ska iväg åka till henne inom kort . hon tjatar på :D de blir kul o så får ja träffa snyggingarna mina barndomsvänner :D 
nu lyssnar ja på någon jävlaa låt . haha ja lossas den är bra men den suger :p hahah
tinkiiii på er allihoppaaaaaaa 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0