igår och idag ;D

igåår hade jag en mkt trevlig kväll med älskloingen .- hon kom hit enstund o sen åkte vi in till stan käkade och fikade :D . mysiigt. ahha 
sedan gick vi  till mig tanken var väl att se en film men det rann ut ii sanden . vi drev med lite människor o myste lite :D haha
och imorse åkte hon till skolan dock lite sen o jag åkte mot jobbet . vi firade med sushi för att vi fått så väldigt fina omdömen om oss på salongen . ni vet på eniro.se . sedan med semlor från järkestrands JÄTTE GOTTT med vanilj ist'llet för mandelmassa haha . GRATTIS JELENA hon fick uht. :) . äntligen .
jag har kört i 2 timmar roliiigt :D haha .
nu är ja hemma ska äta lite o ta de lungt . smakligmåltid på mig :) kraam 
kim kong :D

Kommentarer
Postat av: hiba

fan va äckligt, sushi njaaaaaaak

2009-01-29 @ 23:17:35
URL: http://alyssahiba.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0