HIHI

idag har jag jobbat på somvanligt . ganska mkt o göra :D . hade en skön stund med en kund. såroligt när de är så nöjda :D .
sedan har jag färgat o slingat håret på mamma och lagat mat nu latar jag mig lite ska väl ta en dush snart :D skööönt..


tänkte berätta om en dag häromdagen haha . efter att roro sovit här så gickvi till henneo så var vi där en stundså fick vi flipp o hanna jag o reian snodde hannas bil och åkte till angered( hon har somsagt bil men inte körkort) hanna tar radion o sävkan helt smidigt HAHHA sooft älskar ju äventyr . vi köpte lite mat det blev kött med potatisgratäng och rot gra. och sallad o beaa SKIIIT GOTT. så gott att jag ger ingridenserna smeknadmn . haha bea :P
iallafall de va as got men salah tyckte köttet var segt hahah EUROSHOP :P 
konstigt att inte vara med fettan idag och på en dag är hon saknad :) ja det är sådet ska vara . 







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0