sweeeet

idag hade jag en av mina trevligaste kunder påå salongen . MIAA :) , hon är såå gooooo , hela dagen blir extra piffig när hon har varit på besök . KOM OFTA :) 
idaag var jag o körde i tvåå timar. det var kuul jag var med riean en snabbis innan dess. vi mötte julia o lidija :) .

jag ska nog dusha nuu  imorn ska ja o reian plåtas HAHAH . och jag måste ju testa J beverlyhills schampoot och impacknignen , ÄLSKAR j beverly :) . jag klippte peter oxå , Såklart det blev super :) .
är lediiig imorn SWEEEEEEEET.

Kommentarer
Postat av: Mia

Jag har en så go', superduktig och vacker hårfrisörska, så det går ju inte att vara på annat än gott humör då!

Du är ju så supergullig..Jag mår som en prinsessa efter lite huvudmassage, "klipp-o-klistra" o sånt:)

Tack för att du gör allt du kan för att piffa till

även en halvgammal "tant" som jag ;)

Kram /Mia

2009-02-17 @ 23:30:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0