mys med FAVORITEN

haha jag ringde hit reian ..
Jag: Reiian kom hiit ja har gjort spa till oss med levande ljus och sådär,
Reian: vilken tiid
jag: HAHAH nuuuuuuu
så kommer hon ja hade bikini på mig mig (ja la fram en som matchade perfekt med min till henne) och en såån skitfuul mask, som skrämmer döda borde tagit kort haha .och så hade ja musiken o släckt ner med ljuus o sådär . skiiit myiisgt. där låg vi i några timmar, sjööng och dansade assss mysiggt. vi skrubbade varandra o hade det underbart. ahah. pinnar oxååå.
men sånnt går bara o göra med henne (o mellyy) FANN VA JAG ÄLSKAR DIG . MIN PRNSESSA. 
tack tack tack för att du finns. tack maryam och salah  . haha
kusin, syster och riktig vän <3.
sedan drack vi kaffe och åt persikor på konserv haha . det är redan tomt. (hon gck precis ) :( . GOODNATTTT
du göör mig lycklig 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0