love u

haha tänkte skriva om gårdagen oxå , efetrsom jag inte hann det jag var med reian , vi var hos mig ens tund o sen åkte vi in till stan o käkade. TACK REIan . det blev kykling med potatis natchotallrick och pannkakor med sylt grädd och glasss. haha älskar o feta mig med dig , så jävla mysig. hon sov här ahhah jag harvade så mkt på cafeet . reian försökte få mig och flirta med give me the galdem NYKOMLINGAR hahahah skitfula o hon lossades äta ketchup och starksås o ja ba dog av garav o så gjorde hon iratchi style med håret ni kan inte förestälal er ja svääär, 
imorse jag : REIAN JAG SOOV SKIIIIIT SKÖÖNT, gjorde du?
Reian: neeeeej du pratade i sömnen o låg på mig o tog täcket o aj vet inte vad.
jag : OJ, hahahahahahhahahahahahahah 
såjävla sööt. mysigt o akna upp med dig baby , duär bäst *
LOVE UU

Kommentarer
Postat av: hanna

HAAAAAAAAAAAAAHAHAHHAHAHAHAHAH givemethegaldem nykomlingar HAHAHAHAHHAHAHAHAH LOVEE UUU

2009-02-25 @ 22:23:45
URL: http://hannaomari.blogg.se/
Postat av: Reian

de e Reian HAHA:D hanna har sparat sin grejimoj

2009-02-25 @ 22:24:29
URL: http://reian.blogg.se/
Postat av: Anonym

de e Reian HAHA:D hanna har sparat sin grejimoj

2009-02-25 @ 22:25:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0