lossas körabil :P

igåår var jag o reian på burgerking. vi träffade lite vänner. sen åkte vi till angeredcentrum handlade massa gottii o bara mös. reian lossades att hon körde bil och jag garvade ihjäl mig . såjävla charmiig . haha . sen gick vi till mig vi var uppe en stund hon sov här o vi skiljdes åt imorse . jag skulle till jobbet o hon hem . sen skulle hon vara med johanna tror jag . 
JAG TROR ATT JAG HAR MAGISKA FINGRAR fan vad duktig jag är :) . jag älskar att vara frisör
neeeeeeeeejjj ja misssadeatt ta ett kort på berivan . min kund. jag gjorde bottenfärg slingor pastell löshår o allt hon blev sååååååååå fiiiiin . vad klantig jag äär ska rnga henne imorn och fråga om hon har vägarna förbi :) jhihi
nu ska jag äta .SMAKLIG MÅLTID TILL MIG

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0