2 dar med den underbara

helloojjj. :) . bloggade inget igåår ni får ursäkta mig jag var ledig och vaknade vid 3 .. underbrt. sedan kom reian hit och vi var här en stund hon hade med sig kina mat. nudelwok med kykling och sprödbakad torsk med potatisgratäng o sås OOOHHHHHH I LOVE HER but the food more :P hahahahahahaha skoja ba..
sedan gick vi till min bror en stund vi va där satt med hannan o smakde på hennes oerhört "goda" kykling/jordnötsgrejs haha .tack :) .
efetr det gick vi till reians teta.. vi var där en stund och åt 3 tårtor budapest bakelse made by julnar - och sedan 2 andra om j inte kan namnet på . cherine var där från helsinki oxåå . grattiiss b...
sedan gick vi till mig. reian sov över mysigt som vanligt. idag vaknade vi tog det lungt sedan gick vi hem till henne och åt hennes pappas goooooodaaaaaaaaaa pannkakoor. ja ville testa nått nytt så ja fyllde de med fetaost o la i micron FAN VA GOOOTTT. hihi 
vi var på stan oxå de blev lite shoåppping. 2 par byxor ett halsband med massa kedior och ja visar bilder sedan hihi. nuu sitter vi här igen o kanske ska åka och fika. men vi är ganska så belåtna vi åt både sushi (in side out) och pasta i femman MUMS :) . nu ska ja fixa lite ris till min pappa . hejpå er:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0