spänning och fasta

hejsan hejsan . idag fastar jag och är super törstig. reian är på jobbet miss that girl :D . haha 
chattar med tina (chefen) på fb . haha hon säger attt hon har planerat nått kul på torsdag haha . jag frågade vad. men tina skriver inte så snabbt så spänningen ökar hela tiden ahaha . o jag har skrivit allt detta o inte fåttt mitt svar ännu haha men man ser att hon skriver på den lilla bubblan som  kommer till
NAAAAAAAJJJ hon försvannn hahaha . vilken otur . ahha jag blev sååååå nyfiken , 
mamma kommer hem imorn o ja ska även jobba . har saknat de så mkt mama o pappa :D
jag ska upp o be nu hade jag tänkt mig . vi hööööörs :D
 kebbe mittt i natten :D
vi gjorde ananas paj GUD VA GOOD . o jag som fstar nu det törstas i munnen efter den haha
tina loggade in igen o nu ska hon skriva om de :D hihi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0