mysigt men ganska tråkigt. sen kul igen

hejsan. mkt dåligt bloggguppdaterande.. men jag ska skärpa mig.. det är så svårt o kommma igång när man tagit paus. jag orkade inte skriva när jag var i helsingborg. och efter det har jag inte tagit tag i det ..
Haha igår var en konstig dag.. dagen blev inte som panerad jag och Reian skulle på bio.. men det blev inte så haha . istället var vi hemma lagade mat o och hade det mysigt efter det var de ganska tråkigt.. men vi löste det på bästa sättt. vi klädde ut oss till jag vet inte vad haah.. o sen vid 1 kom vi på att vi vile se på film . allt var justängt men en kompis öppnade upp butiken o vi tog det vi ville ha.. vi såg scared tror ja den heter. och faaaaaaaan va vi blev rädda haha.. vi gick o la oss vid 4 eller 5 . imorse vaknade reian och gick till jobbet . vi ska ses senare och jag ska passa på att städa allt här!! har precis ätit frukost så det är bara o sätta igång. hög musik hjälper. sen måste ja duuusha. vi hörs SNART. jag lovarälsklingaaaar
Vi var på framsidan av miloo.se haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0