kan inte komma ihåg sista gången

hallåå ni mitt i natten . jag o reian har bakat paj. jordgubbspaj  ätit de med vaniljglasss.. ssssuuuuupeeeer go blev den :D haha

sen var vi och hyrde film, det blev flyga drake, hemsk hemsk. man blir så arg . men den var bra !!.
vår dag gjorde vi med ett bra avslut. haha har varit inne hela dagen förutom 2 ggr en snabbis . då vi köpte de o sen hyrde film o lämnade tillbaka filmen från igår . KAN INTE KOMMA IHÅG SISTA GGN . haha men de var skönt .har haft så mkt på jobbet nu så de var bra o vila.  imorn ska jag jobba.

reian vill sova på sofforna inatt . hon typ påstår att det är äventyrligt. haah sick girl . love u meeeensbomben haha hon tickar ... kommer sakna henne när jag är på jobbet . fetiiissssss <3
nu sjunger hon j'ätte hogt ifrån toan ahah . eclipse of my heart är de som dunkar i örat hahha 
GODNATTTT 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0