awwwwwoow :D

hejsan !. 
Idag har jag haft besök. mina älskade tjejer var här från jobbet   vi har ätit gott och sådär. Det blev pizza och några pastarätter och kykling wraps från mcdonalds. haha . o sen hade vi massa andra gosaker o äta . så man känner ju hur magen är lite orolig. jättteee gott . haha vi har skrattat så mkt va. älskar er så mkt . och är lyckligt lottad som har så underbara arbetskollegor och vänner. :D

vi rökte vattenpipa och den står kvar jag ska byta huvud och röka lite själv. tjejerna har gått nu said kom o hämtade alla. är precis klar med att plocka undan allt. så nu får jag vila med min älskade pipa  . hahah
in monaco !
in stockholmo 
in michael binderfelts party
in  the saloon
the bosssssssssssss n me :D
hahah fyfan va kul vi har . nu har vi lite annat inpanerat . så bra ! jag längtar

Kommentarer
Postat av: Julie

Helluu!

Så söt du är bejb <3

När kommer din mamii tillbaka?

PUSS

2009-08-12 @ 10:29:59
URL: http://jadorejulie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0