allt mellan himmel och jord

hejsaaaaan . gid va duktiga vii har varit. efter jobbet (som gick så bra) så träffade jag reian vi åkte till hk o satte oss sedan gick vi till henne o åt maryams mat fan va gottt. haah tack mirro.
sen var vi hos eva oxå :D  efter det åkte vi till mig vi städade som galningar o de är så fint :D . ska snart packa för morgondagen .fan va kul de ska bli :D

blev en hel del shopping idag igen . woho . haha har testat massa kläder för min dop outfit imorn oxå . får se va de blir :D

melly fyller år på lördag oxå . GRATTIS I FÖRSKOTT MIN ÄLSKADE ÄLSKLING

ett jävligt stort tack till reian som är det underbaraste jag har .. tack för all hjälp idag och imron kommer jag sakna dig som FAN . love u !


Kommentarer
Postat av: Reian

haha vsssg älsk allt for dig sry att du fick 3id allt efter mig miss perfect hahaha hoppas du har det skit kul saknar dig med:Dloveeee

2009-08-21 @ 18:02:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0