haha d

hejsan :D . ville bara berätta att ja hade det supertrevligt igår :D . efter jobbet kom reian o hämtade mig . som en riktig gentle man :D . love her. ja vi åkte till henne åt o plinga på grannen , fixa vänner åt nana :D haha .  o så drev vi med hennes mamma lite. vi är så störtsköna :D . efter det åkte vi till mig där försökte vi lura alla på aprilskämt :P mohahha. reian ville sova tidigt som vanligt :D love her anyways :D. 
skönt o vakna med henne dricka kaffe o mysa. hahah . 
javisst , men mia var på salongen idag :D woow hah ni vet min favorit-kund :D . så gå o gla jag blir alltid på topp efter några timmar med henne . TACK MIA :) 
efter det åkte vi på diorshow. haha jag handlade lite och fick lite saker en godie bag o en box i skinn , kan ta kort på det later. o så vill jag tacka reian för hno tog sitt ork och bytta minaskor LOVELY GGIRL . altså fan va ja älskar henne o för att hon avbokade mina andra skor haha .
ne nu ska ja nog försöka boka biljätterna till lkpg :) . vi hörs :)
vi älskar mehen :)

Kommentarer
Postat av: Mia

Tack själv Halaa!!

Jag kan gå till dig och fixa håret som en ren avkoppling.

Det är SÅ skönt för både humöret och allmänt välmående....

Ni är ett gott gäng...men jag fick lite dåligt samvete igår, för att ni kom iväg så sent pga mig.

Du ska veta att min karl tyckte att jag var skitsnygg när jag kom hem igår...o han hade massor av beröm för dig och ditt jobb med mitt hår (och mitt humör, som alltid är på topp efter besök hos dig :D ) Kram: Mia

2009-04-03 @ 12:52:17
Postat av: Anonym

AHHAHA sexyy bild du valde :D loveu hottie

2009-04-07 @ 10:37:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0