Wohooo.

jätte bra dag idag :D. igen haha . myspys. första dagen på fastan för mig. törstigtvärre haha. 
har jobbat o spenderat dagen med Rejiii . hah måste bara påpeka hur great hon är !
vi har tittat på white chicks o lagat mat o ätit massor. rökt vattenpipa och bara haft det allmänt trevligt, underbart trevligt !såklaart, alkoholfritt !vi vet vart man hittar VÄLDENS godaste donuts
Makin ur way dowwn town , walking fast.....(8) haha . jo imorn . men vi har fastnat för den låten efter filmen Haha. 
Nu ska sexbomben o jag sova haha . det kommer nog ta 2 timmar elelr tre. massa tjatter innan . Godnattttttttttttttttttttt

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej,

Är en muslimtjej precis som du.

Fastar även precis som du

Men att dricka, ta på sig utmanande etc under fastan??! Visst om man gör det annars men under den heliga månaden? När man ändå fastar och visar vördnad varför inte göra det hela vägen.



I koranen kan även utläsas om detta så det är inget jag hittar på. Hoppas du förstår hur jag menar =)

Ha de fintfint!

2008-12-23 @ 00:57:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0