oloeeeeeeeeeee

hejsvejs. kom hem från stan nyss. träffade alexandra en stund. viskulle ju gå på bio . haha men vi kom in till stan lite välsent  de plockade upp mig på centralen ovihade ändå nära till annat .så vi ändrade planerna o satte oss på cafe . tog de lungt med kaffe o massa prat. sedan åkte vi till pasta nåttt . haha träffade setfani . alexandras vän . drack lite coola o pratade på diskutera allt möjlgt, roligt o sådär. sedan körde de  hem mig o imorgon ska vi 3 shoppa ihop. BÄÄSTA SOM FINNS SHOPPING!. ska satsa på stövlar o lite annat som ja inte ens behöver haha.. 
läste lottas blogg nyss, (mamma till min brors son) världens finaste är han o jag saknar de 3 så mkt. . www.ecin.blogg.se .FASTERS BÄSTA. haha 
bilder på outift komer senare nu vill aja ta de lungt. har typ lock för öronen :(. är s sömnig tack  för ikvääll tjejer o godnaaaaatttt
 en flippad bild haha får energi av den . (A) bild från en dag med reian lika roligt med henne som alltid . så det piffar upp!

Kommentarer
Postat av: Jessica Anshagen

Hoppas allt är bra och att du får en jättebra söndag :)

2008-09-28 @ 09:36:31
URL: http://www.jessi.se
Postat av: Lotta

Kul med så många inlägg och många kort! Fin du är gumman!

Men du måste försöka fixa så korten blir åt rätt håll nu ;) Så jobbigt att kolla.. Eller knäpp bara kort som inte blir på längden ;)

Pusssss miss u

2008-09-28 @ 13:06:37
URL: http://ecin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0