hejdåå

mjaa nu kommer lite bilder från  måndagen :D min outif: jacka ffrån h&m. svart linne från barcelona med knappar vid axlarna o fin urringning. koftan är från gina, nitbälte från  JC. byxor miss sixty. skorna är från nk  (berite)armband från hm . och en stor herrklocka. vantar från hm reiansfynd. och mössan e från gina. den med RRR. haha. och en pls runt halsen

kalllllltt haha & mysigt. 
älsklingen åker till stockholm imorn . över helgen . känns som hon kommer vara borta en vecka ahah :( . 
imorn är det släktträff. sedan ska jag nog träffa julia o lidija :D
efter en sväng med francisca snabbt till salongen så träffa jag reian en stund ute, sedan gick vi till mig. fixade hennes hår lite inför morgondagen. o sen gick vi ut en stund . pratade o slappade HA DE SÅ KUL ÄLSK. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0