Gårdagen och tisdagen!

hello. igår hann ja inte blogga något :( . 
då jobbade jag iallafall o sedan kom ramona förbi. vi gick o köpte lite smaskens. chips o vanlijbulle sedan vi åkte hem till mig och åt en bit mat o hade det mysigt. ahah du är så duktig o testar sjuka grejer med mig. sedan rökte vi lite vattenpipa o Reian kom förbi . trevligt, trevligt. 
lotta har laddat upp lite bilder från libanon JÄTTE FINNNNNTTTTTT. jag är så svartrsjuk jag som skulle åkt med, kolla in hennes blogg vetja . WWW.ECIN.BLOGG.SE 
jag o ramona ska i alla fall åka dit nästa sommar. och vi kommer ha så kul! reda planerat massa o vi längtar . 
idag har jag jobbat och sedan träffade jag julia o lidija tog en kopp kaffe o var bara helt onödiga. 5 koppar har jag slurakt i mig idag haha . inte bra. ne tittar på på desperatHousewifes . o innan det var det ugly betty . äntligen tillbaka! hah . nu ska jag fortsätta tilla . HEJSVEJS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0