Bästa måndagen ever!

STÖRTSKÖÖN KVÄLL
idag har vi på jobbet varit på visning. hur bra som helst . vi har laddat på med ny inspiration och extra mkt jobb glädje . hur bra som helst! har massa bilder. och självklart var vi snyggast på visningen . SALONG HAIIIR !. ahah 
jag och pelle. en av världens bästa färgexpert !
som alla säkert har märkt så är rutigt väldigt inne o det såg vi mkt av på visningen
jag äslkade den här gothic/romanitska stilen !


maten var supergod , sällskapet var det bästa .VIP platser. och jag träffade massa människor . ny inspiration nya tag  . love it. det bästa var nog att jag vann lite fina priser hihi . han bad alla att titta runt om sina stolar någon stans efter ett rosa band o jag hittade en rosa tejpbit o det var den man skulle leta efter jag blev SÅÅ GLAD ! . haha toppen . imorn får ne se va jag fick!. 
träffade även mina gamla lärare o så pratade vi lite. o dte var så roligt o se de. Jag kommer sova så gott inatt jag har världens bästa yrke och världens bästa arbetsplats !
TOTALY AMAZING 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0