2 daysssss

hann inte blogg något igår. fast jag planerat att göra det . ops haha . 
igår tänkte jag o reian ta el låååååååång shopping dag i stan . haha men så blev det inte vi vaknade runt 3 eller 4 haha o segade oss sedan gick vi till reian o sen åkte vi haha vi var la u stan vid kvart i 6 . o hanna följde med en kortis hon köpte en fin kappa från zara :D . o jag hittade oxå lite grejer. jag ska ju lägga upp bilder från förra veckans shoppingrunda o så kan vi få med lite av detta oxå haha . 
idag har jag varit på jobbet o sedan tagitdet lungt. känns konstigt utan reian haha . nu ska ja fixa mig en stor kopp kaffe o bara mysa under mitt täcke . haha o lossas att reian är här! hejdååå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0