NÄR FÖRRORTSUNGARNA KOMMER TILL LANDET BLIR DET ALDRIG SIG LIKT!

ROLIGASTE DAGEN P LÄNGE :D . hah . idag träffades vi på salongen vid 11 . tog lite kaffe på mc och sedan åt vi lite kina mat. friterade räkor och kykling med grönsaker o nötter :D TACK TINA OCH SAID ! :D
sedan åkte vi till oppängegård . jag åkte fyrhjuling i full fart. först sj lite försiktigt så sedaan tog jag med mig min lilla faorit diino. vi åkte en sväng sen tillbaka .  fanshi körde oxå på se när hon komtiillbaka körde ja o hon haha hon åkte bakom mig o vi gasade på såjävla braaa. vi höll på o trilla i diket o sen körde vii så att vi inte kunde vända men fransi är så klipsk så vi hittade en fiffig lösning haha .fan va vi köörde.skiit kul . efter det red vi på hästarna förs ute o sen i skogen o sen i ett sånntdär hus haha (vet inte vad de heter, pinsamt) hah
efter de skule fansh åka hem men vi stanna lite till ja tvinga med tina på en runda i fyrhjulingne hon va såjävla rädd haha . skratta sååå mkt . oohh tACK TACK TACK! :)



hetingen själv. i love u '!



vi skulle hunnit med sså mkt mer,spel och make up. men vi hade så kul att vi inte hann mer än såhär . haha vi fick vara 
osminkaade o fula haha ne då. GRYMDAG


NI ÄR NÅGRA AV DE BÄSTA. tack så mkt 1 :) för allt

Kommentarer
Postat av: SANNA

kika gärna in på min blogg sötnos!

2008-10-05 @ 17:56:02
URL: http://tanzanit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0