alltid nått pinsamt på bio:P

kom hem från bion nyss . ganska bra film haha . 
jag bytte plats under filmen. o ja lät väskan ligga kvar vid den gamla platsen . och underfilmen börjar min telefon ringa. o den vägrar sluta . och jag tänker oh nej ohnej oh nej.
och aster som sitter längst bort tittar bak o typ "vems telefon e de" o sånt . o jag sjunker sakta men säker ner i stolen ihopp om att den skasluta ringa. o petra säger jag tror de kommer från väskan o så skickar de väskan vidare till mig o jag typ dör haha. 
skrattade så mkt åt det efter filmen. 
o filmens  namn ska ja inte skriva haah för ja kommer nog skriva helt fel så de skiter vi i . men den handlar iallafall om en polis som dödar 15 personer o utreder sitt egna fall. jaja ni vet vilken :D



jjag vill bara tacka hiba innan ja avslutar inlägget. för du är så sjukt bra. tack för att du håller koll på jackan sötnos! 

Kommentarer
Postat av: Anonym

varför e du såååå vit här?? :S

2008-10-17 @ 21:18:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0