Lilllördaaaaag

hallåja . så skönt o jobba nu när ja kan äta . massa massa energi . men dock inte så mkt o göra :/ . haha . idag bjöd jag o francisca på smörgåstårta med räkor fan va gooottt :). 
o efter det var jag på släktträff. jätta mkt mat och fina människor . haha för att träffa alla krävs ramadan ahah . jo men det var mysigt. 
hiba är här från uppsala! woho . på fredag ska vi hitta på något skojj med henne . lördag åker hon hem igen .sköööööönt. haha skoja bara (K).
shoppade lite mer grejor idag .. haha en skarf( den kommer vara med på någon bild här nere) . o ett par skinnhandskar . helt fina :D . o sedan massa smycken o söta underkläder. 

men det sötaste av allt är änåd tina. jag fick smink från dior . HUR SÖT  SOM HELST. tack tack tack tack ! . :) hhihi 
på söndag ska vi ut o rida med jobbet haha jag älskar oridaa. japp de var dagen min . 

min tredje portion , o efter det MASSA EFTERRÄTT. fattar inte hur ja pallaaaaar haha
this is my sexbomb:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0