today

gjorde å fina slingor på en tjej idag . (kicki) och så gjorde vi fransförlängning o lite anat skoj. hon blev så fin . det var katta vår underbara stammis som tog med henne. roliga tjejer:D . katta vill att vi ska ha en tjejkväll o sådär . roligt haha . det får vi se till o fixa!. 
sen vill jag tacka francisska för du är så jävla underbar .  TACK TACK TACK! .
och imorgon kommer  camilla o hennes familj på tv  wow ja FÅR INITE MISSA DET.kanal 4. bröllopsform heter programmet. tror det är 20.oo elelr 21.00 
nu var det ett tag sen jag såg påandra avenyn så det ska jag göra alldeles snart . efter att jag dushat av mig :)
KRÖLII . cröly are any are u any (8) haha 
kajsa blev ledsen för att hon inte var med.YEH RIGHT
MY bosses . tina du rär så het :)

kickis hår . :)


 kickan! . förlåt om ja inte får lägga upp bilden. (hon är osminkad här). fransarna ser så naturliga ut o de e så långa :D. 
JA NU GÖR VI FRANSFÖRLÄNGNING. ring o boka tid på 031-3300290
skriver kanske lite mer senare ikväll . eller imorn :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0