sen uppdate

hellooo . idag åkte jag in till stan med jolie :D . vi gick till 7-eleven o försökte få en sån islatte . o dem har slutat med den . vi blev typ frustrerade . men gick till en annan 7. ganska långt borta. oh dom hade den vi blev såååååå lyckliga haha o med vår latte trippade vi rnt på avenyn stannade vvid nån park o bablade lite.  bilder kommer imorn. nu är klockan 20 över 3 :/ .o jag ska jobba imorn 
hur som helst efter det kom jag hem och SYRRAN ÄR PÅ BESÖK. har saknat henne . B.O. ahah hon är här från lkpg. så vi har ätit 3asmallije o bablat. och sedan TVINGADE bokstavligttalat tvingade hon med mig till vår kusin. hon drog o drog. o spelade sur. ahah så  jag gick med. o ja här sitter man vid 3 och fatta inte hur jag ska komma upp imorgon . för vi kom nyss. 
men vad gör man inte. vi har inte setts sen i sommras. puss jag älskar dig L. 

ne nu ska jag gå o lägga mig. :) hoppas på shopping imorn . 

Kommentarer
Postat av: Belma

Hej!



Jag tycker att du har väldigt fin hårfärg och skulle vilja veta vilken färg du har?



Har du löshår också? Var har du fått tag på det i så fall?



Hoppas på snabbt svar :)



mvh



/Belma

2008-10-20 @ 23:57:14
Postat av: Anonym

2008-10-20 @ 23:57:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0