medan ja låg på golvet o gjorde min snake.

dygnsur? JAVISST . haha men jag älskar det . stampa i vattenfyllda pölar medan man skyndar sig hem o alla gul/oranga löv dygnsura på marken . reian som håler mig hårt och paraplyet som nästan flyger bort !. det är hösten det. 
och den är som bäst på kvällarna. 
filmen var en katastrof o vi var galna under reklamen hahah började breakdansa på golvet o reian gjorde någon SJUK robot dans haha ni vet när skrattet värkligen kommer från hjärtat och man inte kan sluta garva. det är lycka. fick nästan ut ett sånnt skratt medan ja låg på golvet o gjorde min snake. 
men höjdpunkten var i amalsfamn fyfan vad mysig du är . de är så gooooaaaa. hahaha.
ska snart hoppa in i dushen. varva ner o sen sova gotttttt. för imorn ska jag verkligen sova ut+ fasta . NATTIIIIII

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0