måndag/tisdag .

jag fixade syrrans hår lite smått :)

du är så klockren och jag älskar dig såjävla mkt . SKÖNASTE MÄNNINSKAN eller djuret ahaha skönheten ligger i släkten  . 
(vi är påväg till kusinen )

här har syrran tagit massa löjliga bilder på mig och jag kommer faktiskt bjuda på de. hur fula de än är . o jag vet inte vad jag gör med henne. LOSE CONTROL haha ne nu orkar ja inte ladda upp fler bilder. för jag komemr bara sakna dig mer o mer. 

hon o barnen komförbi o sa hejdå på jobbet idag . blev så glad . men jag kände hur jag höll tårarna inne halva arbetsdagen.
ja idag har jag iallafall varit duktig med min älskling fransi. TACK FÖR ATTT DU ÄR SÅ BÄST . jag menar det. kör mig o sådär du är en pärla(K)


Kommentarer
Postat av: Lotta

Men Halaaa! Du FÅR INTE knäppa kort åt det hållet förrns du lärt dig hur man vänder dom på datorn =PPP

2008-10-22 @ 08:30:30
URL: http://ecin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0